REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§1

Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy SebaGarage, dostępny pod adresem www.sebagarage.com.pl, prowadzony jest przez firmę SebaGarage Sebastian Pisarski z siedzibą: 85-416 Bydgoszcz, ul. Byszewska 44. Nr NIP: 554-222-43-36; REGON: 092423499, posiadającej zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

  2. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

  3. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

  4. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  5. Wszystkie produkty oferowane w naszym Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych podlegające 24 miesięcznej gwarancji oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

§2

Procedura Składania Zamówień

  1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

    • - poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

    • - wysyłając wiadomość e-mail na adres dostępny na stronie internetowej

    • - telefonicznie pod numerem przeznaczonym do składania zamówień,

  2. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych, umożliwiających wysyłkę t.j.: imię i nazwisko, adres dostawy oraz nr telefonu. Mamy prawo odmówić przyjęcia zamówienia lub zażądać przedpłaty w sytuacji, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

  4. Wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia.

§3

Płatności

  1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

    • - za pobraniem – zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru,

    • - płatność przelewem - wysyłka towaru na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w wiadomości e -mail, wysłanej do Klienta,

    • - przy odbiorze – Klient uiszcza należność z chwilą odbioru towaru bezpośrednio w siedzibie firmy

  2. Wiążąca dla stron jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia.

  3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

  4. Na każdy sprzedany towar/usługę, wystawiamy dokument sprzedaży : paragon/faktura.

§4

Wysyłka towaru

  1. Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firm wysyłkowych lub udostępniamy do odbioru przez klienta w siedzibie naszej firmy.

  2. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 - 14 dni.

  3. Jeżeli płatność odbywa się w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

  4. W sytuacji, gdy dotarła do Państwa uszkodzona przesyłka, należy spisać protokół szkody w obecności kuriera i skontaktować się z naszą firmą.

§5

Reklamacje

  1. Jeżeli istnieje niezgodność towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar na własny koszt, wraz z opisem tej niezgodności.

  2. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 r. roku "O prawach konsumenta" (Dziennik ustaw, poz. 827 z 2014r.) Kupujący, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w sklepie internetowym . Oświadczenie o odstąpieniu od umowy , powinno być złożone w formie pisemnej , żadna inna forma nie jest dopuszczalna.

  3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru. Jeżeli weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu wydłuża się o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

  4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru lub usunięcia niezgodności, koszty dostaw do Klienta ponosi Sklep.

  5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta, które powodują błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

  6. Koszt odesłania zwracanego towaru w trybie odstąpienia od umowy ponosi Kupujący.



§6

Ochrona prywatności

  1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

  2. Klient może wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych.

  3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia ich.

§7

Własność intelektualna

  1. Zabrania się kopiowania i przetwarzania materiałów oraz informacji dostępnych na stronie www.sebagarage.com.pl



§8

Zmiana regulaminu

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych powodów, m.in. zmian przepisów prawa; zmian sposobów płatności i dostaw, zmian w adresie Sprzedawcy.

  2. W sytuacji, gdy zmiana Regulaminu skutkowałaby wprowadzeniem nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca - konsument ma prawo odstąpienia od umowy.